Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 23.06.2018, 11:50

Слобідська ЗОШ

Вітаємо на сайті Слобідської ЗОШ!
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 36
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пам'ятка батькам перед осінніми канікулами

       

Пам’ятка для батьків перед осінніми канікулами

Шановні батьки!

1. Осінні канікули тривають з 13.10. по 20.10.2017

2. Нагадуємо Вам, що Ви несете особисту відповідальність за життя і здоров’я своїх дітей під час осінніх канікул. Не залишайтедітей без нагляду старших у період осіннього відпочинку.

3.Ви повинні знати, де знаходиться ваша дитина протягом дня і ночі.

4. Слідкуйте, щоб діти обережно поводилися з вогнем.
5. Нагадуйте дітям, що необхідно дотримуватись правил дорожнього руху.
6. Не дозволяйте, щоб діти ходили на водоймища,.

7. Нагадуйте правила поводження з побутовим газом під час користуваннягазовими плитами.
8. Пам’ятайте про правила поводження з дикими тваринами та бездоглядними свійськими тваринами.
9. Не допускайте, щоб Ваші діти вживали алкогольні напої.
1
0. В разі необхідності телефонуйте:
При пожежі – 101
До міліції - 102
Швидка допомога - 103
Служба газу – 104

Класний керівник

Батьки

 

 

 

Наслідки жорстокого поводження з дітьми

Будь-який вид жорстокого поводження з дітьми веде до найрізноманітніших наслідків, але поєднує їх одне – збитки здоров’ю дитини чи небезпека для її життя. Негативними наслідками для здоров’я є: втрата чи погіршення функції якогось органу, виникнення захворювання, порушення фізичного чи психічного розвитку. Зі 100 випадків фізичного насильства над дітьми приблизно 1 – 2 закінчуються смертю жертви насильства. Наслідками фізичного насильства є синці, травми, переломи, ушкодження внутрішніх органів. Потрібен час, щоб вилікувати ці ушкодження, але ще більше часу і зусиль потрібно для того, щоб залікувати душевну травму, психіку дитини, яка постраждала від побоїв.

Розрізняють наближені та віддалені наслідки жорстокого поводження і неуважного ставлення до дітей.

До наближених наслідків належать фізичні травми, ушкодження, головний біль, втрата свідомості. До найближчих наслідків належать також гострі психічні порушення у відповідь на будь-який вид агресії, особливо на сексуальну. Ці реакції можуть проявлятися у вигляді порушення, прагнення кудись втекти, сховатися, або ж у вигляді глибокої загальмованості, зовнішньої байдужості. Однак в обох випадках дитина охоплена гострим переживанням страху, тривоги і гніву. У дітей старшого віку можливий розвиток важкої депресії з почуттям власної неповноцінності.

Серед віддалених наслідків жорстокого поводження з дітьми виділяють порушення фізичного і психічного розвитку дитини, різні соматичні захворювання, особистісні та емоційні порушення, соціальні наслідки.

У більшості дітей, які живуть у родинах, де застосовуються тяжкі фізичні покарання, де лайка є “методом виховання”, чи в родинах, де діти позбавлені тепла, уваги, наприклад, у родинах батьків – алкоголіків, спостерігаються ознаки затримки фізичного і нервово-психічного розвитку.

Практично всі діти, які постраждали від жорстокого поводження і зневажливого ставлення, перенесли психічну травму, у результаті чого вони розвиваються з суттєвими особистісними, емоційними і поведінковими особливостями, що негативно впливає на їх подальше життя.

Діти, що зазнали насильства, самі стають агресивними, що найчастіше виявляється у поводженні зі слабшими, молодшими за віком дітьми, тваринами. Часто їх агресивність проявляється у грі, іноді спалахи гніву не мають очевидної причини.

Деякі з них, навпаки, занадто пасивні, не можуть себе захистити. І в тому, і в іншому випадку порушується контакт, спілкування з однолітками. У занедбаних, емоційнодепривованих дітей прагнення будь-яким шляхом привернути до себе увагу іноді проявляється у вигляді зухвалої, ексцентричної поведінки.

Діти, які зазнали сексуального насильства, отримують невластиві для їхнього віку знання про сексуальні взаємини, що виявляється у їх поведінці, в іграх з іншими дітьми, чи іграшками.

Діти, які зазнали будь-якого виду насильства, відчувають труднощі соціалізації: у них порушені зв’язки з дорослими, відсутні відповідні навички спілкування з однолітками, вони не мають достатнього рівня знань і ерудиції, щоб завоювати авторитет у школі тощо. Вирішення своїх проблем діти – жертви насильства – часто знаходять у кримінальному, асоціальному середовищі, а це часто пов’язано з виробленням у них пристрасті до алкоголю, наркотиків, вони починають красти і здійснювати інші протиправні дії.

Будь-який вид насильства формує у дітей і підлітків такі особистісні й поведінкові особливості, які роблять їх мало привабливими і навіть небезпечними для суспільства. Для суспільства це небезпечно тим, що діти, які були жертвами або свідками насильства в сім’ї, переносять свій негативний досвід на власне життя. Така сім’я виховує для суспільства потенційного агресора чи жертву – людину, яка вважає за норму, що інших можна принижувати, а “за необхідності” й побити.

За низкою різних даних, жорстокість щодо дітей корелює з такими характеристиками батьків, як молодий вік, патологія особистості, психічний розлад, низький соціальний статус, соціальна ізоляція, дисгармонія у подружніх стосунках, розлучення, кримінальне минуле. У багатьох батьків є інформація, що вони самі в дитинстві зазнавали жорстокого поводження.

СТРАТЕГІЇ ЗАПОБІГАННЯ

  1. БУДЬТЕ ПРИКЛАДОМ.
    Погрози, а також биття, психічний тиск, образи і тому подібне рідко покращує ситуацію. Ваша дитина бере за зразок Вашу поведінку і вчитиметься у Вас, як справлятися з гнівом без застосування сили. Установіть межу. Обмеження вчать самодисципліни і як контролювати взаємні емоції без насильства.
  2. СТАНЬТЕ ЧАСТИМ ВІДВІДУВАЧЕМ ШКОЛИ.
    Якщо у вашої дитини виникли проблеми, що викликають у вас депресію і призводять до низької самооцінки, ідіть до школи – з’ясуйте причину. Персонал школи допомагає дітям учитися і досягати успіху.
  3. ЯКЩО ВИ НЕ ЗАХИСНИК СВОЄЇ ДИТИНИ, ТО ХТО Ж ВИ?
    Якщо дитина відчуває себе невдахою, це може виражатися в насильницьких діях з її боку: бійках, знищенні майна, жорстокості, навіть самознищенні.
  4. ГОВОРІТЬ З ДІТЬМИ ПРО НАСИЛЬСТВО, ЯКЕ ПОКАЗУЮТЬ ПО ТЕЛЕВІЗОРУ, а не просто вимикайте його. Поясніть їм, що це зовсім не означає, що таку модель поведінки потрібно застосовувати в своєму житті.
  5. НЕ МОЖНА НЕДООЦІНЮВАТИ ВАЖЛИВІСТЬ СЛІВ “Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ”.
    Діти будь якого віку потребують схвалення, поцілунків, обіймів, дружніх плескань по плечу. Вони хочуть чути “Я горджуся тобою!”
  6. НЕ ПРИКИДАЙТЕСЯ, ЩО ВИ НЕ БАЧИТЕ ТЕ, ЩО БАЧИТЕ, І НЕ ЗНАЄТЕ ТЕ, ЩО ВИ ЗНАЄТЕ.
  7. ГОВОРІТЬ ЗІ СВОЇМИ ДІТЬМИ ПРО НАСИЛЬСТВО.
    Заохочуйте їх бажання говорити з Вами про свої страхи, про свій гнів і печаль. Спостерігайте, як ваші діти спілкуються Якщо ж дитина піддалася насильству, постарайтеся чинити опір бажанню засудити або виправдати те, що сталося. Скористайтеся часом, щоб з’ясувати обставини, потім вирішите, як Ви зможете своєю підтримкою запобігти подальшому насильству.

Перш ніж застосувати фізичне покарання до дитини, ЗУПИНІТЬСЯ! Фахівці стверджують, що фізичні покарання:

· Подають дитині урок насильства;

· Порушують безумовну впевненість, якої потребує кожна дитина, що вона улюблена;

· Містять брехню: прикидаючись, ніби вирішують педагогічні завдання, батьки таким чином, перекидають на дитину свій гнів, б’ють її лише тому, що їх самих били в дитинстві;

· Навчають дитину вірити в суперечливі докази “Я б’ю тебе для твого власного блага”. Мозок дитини зберігає цю інформацію;

· Викликають гнів і бажання помститися; бажання це залишається витісненим і виявляється лише багато пізніше;

· Руйнуються сприйнятливість до власного страждання і співчуття до інших, обмежуючи таким чином, здатність дитини пізнавати себе і світ.

Який урок з цього виносить дитина?

  1. Дитина не заслуговує на пошану.
  2. Гарного можна навчитися за допомогою покарання (воно зазвичай навчає дитину бажання карати, у свою чергу, інших).
  3. Страждання не потрібно брати близько до серця, його слід ігнорувати (це небезпечно для імунної системи).
  4. Насильство – це прояв любові (на цьому ґрунті зростають багато збочень).
  5. Заперечення відчуттів – нормальне здорове явище.
  6. Від дорослих немає захисту.

Яким чином проявляється витіснений гнів у дітей?

· насмішками над слабкими і беззахисними;

· бійками з однокласниками;

· кривдженням дівчаток, які символічно нагадують матір;

· поганим ставленням до вчителя;

· вибором телепередач та відеоігор, що дають можливість заново випробувати витіснені відчуття люті та гніву.

Насильство в сім’ї – будь-які умисні дії фізичного, сексуального, психологічного чи економічного спрямування одного члена сім’ї стосовно іншого, якщо ці дії порушують конституційні права і свободи члена сім’ї як людини та громадянина і наносять йому моральну шкоду, шкоду його фізичному чи психічному здоров’ю.

Фізичне насильство в сім’ї – умисне нанесення одним членом сім’ї іншому члену сім’ї побоїв, тілесних ушкоджень, що може призвести або призвело до смерті постраждалого, порушення фізичного чи психічного здоров’я, нанесення шкоди його честі та гідності.

Психологічне насильство в сім’ї – насильство, пов’язане з дією одного члена сім’ї на психіку іншого члена сім’ї шляхом словесних образ або погроз, переслідування, залякування, якими навмисно спричиняється емоційна невпевненість, нездатність захистити себе та може завдаватися або завдається шкода психічному здоров’ю.

СІМЕЙНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

(ВИТЯГ)

Стаття 150. Обов’язки батьків щодо виховання та розвитку дитини.

4. Батьки зобов’язані поважати дитину.

6. Забороняються будь-які види експлуатації батьками своєї дитини.

7. Забороняються фізичні покарання дитини батьками, а також застосування ними інших видів покарань, які принижують людську гідність дитини.

Стаття 155. Здійснення батьківських прав та виконання батьківських обов’язків.

2. Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини.

4. Ухилення батьків від виконання батьківських обов’язків є підставою для покладення на них відповідальності встановленої законом.

 

  Батькам майбутніх першокласників

 Запрошуємо батьків майбутніх першокласників взяти участь у Інтернет-зборах, що проводитимуться з 1 березня по 1 квітня 2017 року на сайті Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» – кнопка «Інтернет збори». Даний захід відбудеться за ініціативи Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації з метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та на виконання обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2014-2018 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 19 грудня 2013 року № 885-VІ (зі змінами).

 

Учасники зборів у зручний для себе час зможуть ознайомитися з нормативними документами щодо порядку прийому дітей до 1 класу, інформаційними матеріалами з питань готовності дітей до школи та порадами щодо створення умов для успішної адаптації дітей до нових умов, заповнити анкету та поставити свої запитання модераторам Інтернет-зборів.

 

   

 

 

ЗВЕРНЕННЯ ДО БАТЬКІВ.

                     Шановні батьки!

        Нагадуємо Вам, що згідно ст.59 Закону України «Про освіту»  Ви несете повну відповідальність перед законом за виховання та поведінку своїх дітей, збереження їх життя і здоров’я, дотримання режиму дня у робочі і вихідні дні, в поза навчальний час та під час учнівських канікул.

        Для того, щоб з вашими дітьми не сталося нещастя, або щоб вони самі не скоїли протиправних вчинків, учням  віком до 18 років забороняється знаходитися поза межами свого житлового помешкання влітку після 22.00 години, в осінньо-зимово-весняний період – після 21.00 години. Учням забороняється відвідувати дискотеки після вказаного часу.

Учням заборонено займатися тютюнопалінням, вживати спиртні напої, в тому числі слабоалкогольні і пиво. Криміналом є вживання і розповсюдження наркотичних засобів.

Через численні каліцтва та часті нещасні випадки на дорогах учням заборонено самостійно виїжджати на дорогу з твердим покриттям на велосипедах до виповнення 14 років. Їзда на мопедах, скутерах, мотоциклах дозволяється при виповненні 16 років і при наявності водійських прав. Водіння транспорту дозволяється з 18 років при наявності водійських прав.

Без супроводу і контролю батьків неповнолітнім учням не дозволяється купатися у водоймах. Учням  забороняється заходити і обстежувати територію нежилих приватних помешкань і будинків.

Учням  заборонено проводити колективні походи і ночівлі на природі без контролю батьків.                                                                                   

Найбільший скарб кожної людини - її життя та здоров'я. На жаль, розуміння цього до багатьох приходить лише тоді, коли трапляється лихо.

Шановні батьки!Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми. Пам’ятайте, ці хвилини вимірюються ціною життя.

 

 

 

 

Алгоритм дій батьків у випадку травматизму дитини

в позаурочний час

1. Надати дитині першу долікарську допомогу.

2. У разі необхідності викликати «Швидку допомогу» за тел. 103 або звернутися до фахівців дитячої лікарні чи травмпункту.

3. Протягом доби повідомити класного керівника про нещасний випадок, що стався з дитиною.

Шановні батьки!

Ми пропонуємо Вашій увазі сторінку, яка зроблена спеціально для Вас. Вона називається "Робота з батьками".

Отже - Ласкаво просимо!

Якщо Ви зайшли на наш сайт в перший раз, то радимо почати знайомство з Меню сайту. Воно дає наочне уявлення про структуру сайту і про обсяг інформації, розміщеної на його сторінках. Ви без проблем можете знайти потрібну сторінку сайту.

Шановні батьки!

ВИ МОЖЕТЕ ЧЕКАТИ ВІД НАШОЇ ШКОЛИ НАСТУПНЕ:

• доброзичливу атмосферу, яка сприяє участі вас в якості партнерів в освіті дитини;
• шанобливе доброзичливе ставлення з боку працівників школи;
• своєчасне і грамотне реагування на хвилюючі вас запитання;
• інформацію про те, як допомогти дітям виконувати домашні завдання і підтримувати навчання вдома.

Ваша дитина і наша школа потребують вас!

Для того щоб діти досягли свого потенціалу в навчанні, їм потрібні як хороші вчителі, так і повна підтримка з боку родини.
(Проведені по всій країні дослідження незмінно показують, що коли батьки та школа працюють як партнери, діти досягають успіху. Це відноситься до всіх сімей, незалежно від приналежності до будь-якої соціальної групи, рівня доходу та освіти тощо.)

Що таке «Участь сім'ї в отриманні дітьми освіти»?

Участь сім'ї - це активна участь родин і опікунів у шкільному житті дитини. Сім'я повинна бути партнером вчителів та інших працівників школи.
Навички, досвід і життєві обставини різних батьків або членів сім'ї різні. Тому кожен з нас по-різному бере участь, надає підтримку і доповнює освіту наших дітей.
Самий елементарний вид участі сім'ї - це подбати, щоб дитина щодня відвідувала школу, добре виспалась, з'їла корисний для здоров'я сніданок, і щоб вона була в школі в належному вигляді - шкільній формі. 
Якщо у батьків є достатньо енергії і часу для добровільної допомоги школі або для роботи з батьківським комітетом, це є цінним внеском в роботу школи. 
Якщо у батьків є можливість надавати добровільні пожертвування на здійснення цільових програм школи, це є цінним внеском в роботу школи.

Як краще всього брати участь в освіті дитини?

Найважливіше, що можуть зробити батьки, щоб допомогти дітям досягти успіхів у школі - це приділяти успіхам у навчанні великої уваги. Існує багато способів показати дитині, яке величезне значення ви надаєте освіті.

Познайомтесь з ідеями, які ви можете включити в сімейний розпорядок.

Перетворіть свій будинок у НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР

1. Щодня читайте разом з дитиною.
2. Виділіть один і той же час і місце для щоденного виконання домашніх завдань. Вимикайте телевізор.
3. Знайте, що вивчає ваша дитина. Вивчіть щось нове самі.
4. Подбайте про те, щоб ваша дитина висипалася кожну ніч і досить добре снідала перед школою.
5. Залучайте членів своєї сім'ї до участі в громадських заходах, що доповнюють отримані в школі знання.
6. Дитина повинна знати, що ви чекаєте від неї старанності в навчанні.

Підтримуйте зв'язок зі школою

1. Інформуйте школу про потреби вашої дитини і про будь-які зміни в сімейних обставинах.
2. Встановіть і регулярно підтримуйте контакт з класним керівником вашої дитини.
3. Систематично перевіряйте: домашні завдання дитини, відвідуваність і успіхи в навчанні.
4. Реагуйте на всі повідомлення зі школи.
5. Беріть участь в шкільних зборах, заходах і зустрічах з учителями.

ДОПОМАГАЙТЕ ШКОЛІ

1. Допомагайте вчителям знаходити індивідуальний підхід до вашої дитини.
2. Якщо ви не можете бути добровільним помічником у школі під час занять, дізнайтеся, яку допомогу ви можете надати вдома або у вихідні дні.
3. Якщо у вас є час, допомагайте класному керівнику.
4. Залучайте і навчайте інші сім'ї для формування групи активних батьків.
5. Допоможіть скласти і підтримувати список телефонів сімей учнів класу або список адрес електронної пошти.

СТАНЬТЕ активними батьками

1. Дізнайтеся, як функціонує шкільна система і як захищати інтереси всіх дітей.
2. Станьте членом комітетів або рад, відповідальних за прийняття рішень в школі.
3. Беріть активну участь в роботі батьківського комітету школи.
4. Займайтеся суспільною підтримкою освіти.
5. Будьте обізнані про закони з питань освіти.
6. Вивчайте літературу з педагогіки, психології та фізіології, що відповідає віку дитини.

Допомагайте зміцнити ЗВ'ЯЗОК ШКОЛИ З НАСЕЛЕННЯМ РАЙОНУ

1. Сприяйте тому, щоб школа надавала сім'ям всіх учнів інформацію про районні ресурси.
2. Організуйте для вашої дитини можливість отримати досвід, який розширює кругозір, і культурний досвід. Надайте таку можливість іншим сім'ям та школі, де вчиться ваша дитина.
3. Дякуйте людям, організаціям, що підтримують освіту та школи.
4. Запрошуйте жителів мікрорайону на шкільні свята.

Чому для дітей корисніше, щоб освітою займалася не тільки школа?

Чим більша частка участі сім'ї у навчанні дітей, тим більших успіхів ці діти досягають у школі, і в житті.

Як вирішити проблемні ситуації у школі?

Батькам іноді необхідно поговорити з учителем з приводу успішності, міжособистісних відносин або труднощів у навчанні дитини. Більшість вчителів будуть раді спілкуванню з батьками і допомогти успішному навчанню вашої дитини.

Батьки - партнери в освіті

У нашій школі батьків заохочують брати активну участь в навчанні дитини. (Листи подяки, грамоти). Колектив працівників школи готовий допомогти батькам стати активними партнерами в освіті дітей.

Іноді ситуація може здаватися заплутаною і складною. До кого звертатися, якщо у вас виникають питання?

Якщо Ви хочете поговорити з учителем-предметником по телефону, зателефонуйте за номером телефона школи (99-3-66) та залиште для вчителя повідомлення з номером свого телефону.
Якщо Ви хочете зустрітися з учителем-предметником, зателефонуйте в школу і залиште повідомлення, щоб домовитися про зустріч. Якщо ваша дитина потребує додаткової допомоги, призначте зустріч з відповідними працівниками школи.

Перш ніж іти на бесіду з учителем:

• Поговоріть зі своєю дитиною
• Задавайте дитині питання, щоб зрозуміти, що відбувається.
• Намагайтеся задавати «відкриті питання», такі як «Чому тобі важко?», «Розкажи мені, що сталося ...» «Яка допомога тобі потрібна?»
• Вислухайте точку зору дитини.
Робіть висновки і давайте оцінку ситуації тільки після бесіди з учителем!

Поговоріть з учителем

• Поясніть вчителю причину вашого занепокоєння і точку зору дитини.
• Схиляйтесь на висловлювання дитини.
• Задавайте питання, щоб краще зрозуміти шкільні правила.
• Вислухайте точку зору і рекомендації вчителя.
• Розробіть план спільних з учителем заходів, щоб дитина отримала однакову пораду і від вчителя, і від вас.
• Подумайте про те, що сказав учитель. Не поспішайте приймати рішення.
• Домовтеся зустрітися знову, щоб пересвідчитися в ефективності вжитих заходів.

Якщо проблема не буде вирішена,
зверніться за допомогою до адміністрації школи
(Заступника директора або до директора).

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА

• Знайте шкільні правила.
• Відвідуйте батьківські збори.
• Відвідуйте всі наради з приводу вашої дитини, на які вас запрошує школа.
• Зберігайте спокій, навіть якщо ви засмучені.
• Активно беріть участь у шкільному житті своєї дитини.
• Беріть участь у житті школи.

Приходьте в наш шкільний дім, телефонуйте (99-3-66), звертайтесь за електронною поштою:Slobidka100@mail.ru

Давайте будувати успішну школу разом!

 

Для вас, батьки!

Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

1. Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.

2. Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, почути, зрозуміти й запам’ятати художні особливості мови, мовні звороти.

3. Збагаченню словникового запасу допоможе спеціальна робота: заведіть словник для запису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та використанні, добирайте до них антоніми та синоніми, вивчайте слова, що використовуються в переносному значенні,

4. Намагайся не лише запам’ятати мову оратора, а й прийоми її побудови.

5. Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову.

6. Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій.

7. Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усвідомте зміст тексту, поміркуйте, де зробити паузу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові.

Ні виховній агресії в сім’ї!

Виховуючи дитину, ми частішe використовуємо метод «агресії» і спрямовуємо на дитину потік нищівної енергії з величезним негативним зарядом. Ми зриваємося на дитині, не розуміючи, що цим «заряджаємо» її. А вона, не в змозі розрядитися, як ми з вами, накопичує агресію в собі. І рано чи пізно ця агресія дасться взнаки — дитина хворіє (від легких колік до серйозних психозів).

Своєю нищівною словесною агресією батьки зазвичай намагаються наївно припинити імпульсивну агресію дитини, не замислюючись над тим, що дитина, коли стане дорослою, апробує такий урок на батьках.

Ще один вид виховної агресії — тілесна: биття, ляпаси.

Будь-яка дія бере реванш протидією. Ляпас колись може відгукнутися насильством, а биття — злочином.

Вихована такими методами дитина дзеркально спрямує потік агресії на своїх дітей. Вона не забуде гніт батьківських емоцій і, сама стане пригнічувати.

Своїми методами виховання ми позбавляємо дитину права на виявлення негативних емоцій, хоча самі їх провокуємо.

Дуже важливо, щоб ми використовували симпатію та усмішку, підтримку, співчуття та навіювали доброту, бо всі негативні емоційні вияви позначаються на психічному стані дитини.

Змініть тактику виховних впливів і полюбіть її, свою дитину. Якою б вона не була. Адже обов’язок батьків — зробити свою дитину щасливою. Тільки батькам під силу прокласти правильний шлях взаємин. Виявіть розуміння й любов, і дитина відплатить вам тим самим — любов’ю та розумінням!

Посміхайтесь!

Пропонуємо розгадати загадку: «Вона немає ціни. Вона збагачує тих, хто її одержує, не збіднюючи тих, хто її дарує. Вона продовжується одну мить, пам’ять же про неї часто зберігається надовго. Немає таких багатих, які могли б прожити без неї, і немає таких бідних, які б не стали багатші її милістю.

Вона створює щастя в домі, атмосферу доброзичливості у справах і служить паролем для друзів.

Разом з цим її не можна купити, випросити, позичити чи вкрасти, бо вона являє собою таку цінністьНаціональна дитяча гаряча лініяНаціональна гаряча лінія

Вхід на сайт
Погода
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Корисні посилання
МОН України Департамент науки і освіти Харківської державної адміністрації Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації Харківської області <Портал Академії

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz